ფიტნესი

In categories: სხვადასხვა

05/08/2014

ვათვალიერებთ რა მოდურ ჯურნალებს და ვხედავთ მოდელების ტანად სხეულს გარეკანზე, ალბათ ყოველი ჩვენგანი იწყებს ფიქრს მომხიბვლელ სხეულზე, ჩვენში იღვიძებს ერთგვარი შური და სურვილი იმისა რომ გარდავიქმნათ. ამ გრძნობებისა და სურვილების შედეგად გოგონების და მამაკაცების დიდი ნაწილი ყიდულობს სპორტული კლუბების აბონიმენტებს და იწყებს საკუთარი სხეულისათვის გარკვეული დროის დათმობას რათა დაემსგასოს მოდელებს ჯურნალის გარეკანზე. ოცნება მშვენიერ სხეულზე შესაძლოა მარტივად აგვიხდეს თუ სპორტით დავკავდებით. სპორტი არა მხოლო დაგვეხმარება ეფექტურად დავიკლოთ წონა არამედ შესამჩნევად გაზრდის ჩვენს თვითშეფასებასა და თავდაჯერებულობას, გაგვიმძაფრებს სურვილს დავისახოთ მიზანი და მივაღწიოთ მას ნებისმიერი გზით. და რაც მთავარია თკვენ შეძლებთ აიხდინოთ ოცნება მშვენიერ სხეულზე, შესაძლოა თავად გახდეთ ისეთივე მომხიბვლელი მოდელი როგორსაც შენატროდით ჟურნალის გარეკანზე. ეს სტატია გაგაცნობთ თუ რა შედეგებს შეგიძლიათ მიაღწიოთ თუ ფიტნესით დაკავდებით.
ბრიტანელმა მეცნიერებმა დაადგინეს, რომ ის ხალხი, ვინც ნაკლებად აქტიური ცხოვრებით ცხოვრობს, ხშირად იტანჯება უძილობით. ძილის წინ ვარჯიში მარტივად დაგეხმარებათ ამ პრობლემის დაძლევაში, რამდენაც ზომიერი დატვირთვა მოადუნებს ორგანიზმს რაცთავისთავად ხელს შეუწყობს ძილს. გარდა ძილის მოწესრიგებისა სპორტი ხელს უწყობს ნივთიერებათა ცვლის გაუმჯობესებას ორგანიზმში, რის შედეგადაც ადამიანი უფრო იშვიათად ცივდება და ემართება სეზონური დაავადებები, ასევე იწვევს იმუნიტეტის ზრდას განსაკუთრებით კი ხანში შესულ ასაკში.
დღესდღეობით ფიტნესის მრავალი სახეობა არსებობს. განვიხილოთ მათ შორის ყველაზე პოპულარულები.
ბოდიფლექსი ეს ერთგვარი სუნთქვითი ვარჯიშებია კუნთების დაჭიმვითა და დაძაბვით. ბოდიფლიქსით ვარჯიშის დროს ჩვენი უჯრედები ჟანგბადით ივსება რაც ხელს უწყობს ნივთიერებათა ცვლას. ამტიპის ვარჯიშებს მხოლოდ 30 წუთი სჭირდება და მოსახერხებელია იმ ხალხისთვის ვისაც სპორტისათვის სათანადო დრო არ რჩება.
აერობიკა – ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ფიტნესის სახეობაა, რომელიც მოიცავს სუნთქვით ვარჯიშებს და ვარჯიშებს კუნთებისა და პლასტიკისათვის. აერობიკა ხელს უწყობს გულ-სისხლძარღვთა სისტემის გაძლიერებას და ლამაზი სხეულის ჩამოყალიბებას.
და ბოლოს ფიტნეს კლუბი–ის დაგეხმარებათ დაიკლოთ წონა მრავალფეროვანი ტრენაჟორების გამოყენებით. თუმცაღა იმ ხალხის უმრავლესობა ვინც ფინანსურად ვერ წვდება ფიტნეს კლუბების აბონიმენტის შეძენას მიმართავს ფიტნესს სახლის პირობებში. სოციოლოგიურმა კვლევებმა აჩვენა რომ სახლში იმავე რაოდენობის ხალხი ვარჯიშობს რაც ფიტნეს კლუბებში. სახლში ვარჯიში არ მოითხოვს ტრენაჟორების შეძენას, არ გიხდებათ სახლიდან გასვლა და ფიქსირებულ დროს ვარჯიში. საკმარისია მოიძიოთ ვიდეო გაკვეთილები ფიტნესისთვის ინტერნეტში, ჩართოთ მუსიკა ბოლო ხმაზე და ივარჯიშოთ თქვენთვის მოსახერხებელ დროს. აღსანიშნავია ისიც რომ სახლში ვარჯიშს თავისი მინუსებიც აქვს. თქვენ მოგიწევთ ყოველდგიურად დააძალოთ თავს შეუდგეთ ვარჯიშს და გაზარდოთ დატვირთვა ყოველ ჯერზე.ეს კი არც ისე ადვილია რადგან ზოგადად სიზარმაცისკენ მიდრეკილება ყოველ ჩვენგანს ახასიათებს. აღსანიშნავია ისიც რომ დამოუკიდებლად, გამოცდილი ინსტრუკტორის დახმარების გარეშე, ვარჯიშის დროს არსებოს ტრამვის ან სხეულის დაზიანების რისკი.მიუხედავად ზემოთ ჩამოთვლილი მინუსებისა მაინც ბევრი ადამიანი ანიჭებს უპირატესობას სახლში ვარჯიშს რადგან ის გვაზოგინებს დროს და ფულს.
მეცნიერებისა და ექიმების დასკვნებით ხალხი რომელიც სათანადო დროს უთმობს ფიტნესს უფრო ადვილად უმკლავდება როგორც სამსახუროებრივ ასევე ყოველდღიურ პრობლემებს.
თუ სათანადოდ მიყვებით წესებს და ვარჯიშის პარაელურად დიეტასაც დაიცავთ, თქვენ არამარტო გახდებით არამედ ჯანსაღ და ლამაზ სხეულსაც მოიპოვებთ. შედეგად კი დაემსგავსებით იმ მოდელებს რომლებმაც მოგხიბლეს ჟურნალების გარეკანიდან ანუ მიაღწევთ თქვენს მიერმე დასახულ მიზანს.
ოცნება სასურველ სხეულზე ნამდვილად ეიძლება იქცეს რეალობად მიუხედავად იმისა სპორტის რა სახეობას აირჩევთ, და ყოველი ვარჯიშის შემდეგ თქვენი სხეული უფრო ჯანსაღი და მიმზიდველი გახდება.

Related Posts

Leave a Reply